E-Educator

Szkolenia online

  • Wewnętrzna i zewnętrzna motywacja uczniów – jak je wzmacniać?
  • Rola celów i feedbacku w budowaniu motywacji do nauki języka.
  • Motywowanie uczniów poprzez autentyczne materiały i projekty językowe.

  • Zasady, rutyny i konsekwencje – jak wprowadzać porządek na lekcji?
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi sytuacjami na lekcji.
  • Budowanie autorytetu nauczyciela – skuteczne strategie.

  • Metoda odwróconej klasy (Flipped Classroom) w nauce języka.
  • Nauczanie hybrydowe i blended learning w praktyce.
  • Uczenie się przez działanie (Learning by Doing) i projekty językowe.

  • Skuteczne techniki prezentacji i utrwalania słownictwa oraz gramatyki.
  • Indywidualizacja nauczania – jak dostosować metody do poziomu uczniów?
  • Sprawdzanie i ewaluacja postępów uczniów – dobre praktyki.

  • Efektywne czytanie ze zrozumieniem – techniki pracy z tekstem.
  • Słuchanie aktywne – jak ćwiczyć i monitorować rozumienie ze słuchu.
  • Rozwijanie pisania – od słów po różne formy wypowiedzi pisemnych.

  • Generowanie ćwiczeń i testów za pomocą narzędzi AI.
  • Personalizacja materiałów edukacyjnych przy pomocy sztucznej inteligencji.
  • Wspieranie pisania i poprawności językowej uczniów z pomocą AI.

  • Projektowanie skutecznych kursów językowych online.
  • Wybór i wykorzystanie platform edukacyjnych (np. Moodle, Google Classroom).
  • Integracja różnych narzędzi cyfrowych (Quizlet, Genially, Wordwall) z kursem.

  • Wybór platformy/bloga do tworzenia strony edukacyjnej (WordPress, Wix, Google Sites).
  • Tworzenie atrakcyjnych treści edukacyjnych.
  • Organizacja materiałów na stronie oraz integracja multimediów – filmy, quizy, podcasty, ćwiczenia online.

  • Wykorzystanie szablonów i narzędzi graficznych (Canva, Genially).
  • Tworzenie kart pracy i interaktywnych prezentacji.
  • Projektowanie ćwiczeń zgodnie z poziomem i wiekiem uczniów.

  • Dobór piosenek i filmów do poziomu i wieku uczniów.
  • Techniki pracy z piosenką – fill-in-the-blanks, tłumaczenia, analiza.
  • Utrwalanie struktur gramatycznych i słownictwa poprzez multimedia.

  • Czym jest CLIL i jak ją wdrażać w szkole podstawowej?
  • Dobór treści przedmiotowych do nauki języka (np. geografia, biologia).
  • Praca z materiałem autentycznym i wizualnym w CLIL.

  • Burza mózgów, mapy myśli i praca zespołowa.
  • Projekty uczniowskie i praca metodą WebQuest.
  • Techniki TPR (Total Physical Response) i nauczanie multisensoryczne.

E-Educator
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.